اليوم جايب لكم طريقة زيادة في الRAM


اهب الى رن


و افتح system.ini

ثم عوض الرقم 386 بالرقم 30000


وفى السطر الموالى اكتب السطرين دول

 

 LoadLocalHigh=1
 
ConservativeSwapfileUsage=1


ثم سجل عملك وستلا حظ الفرق في الحال

1 التعليقات:

zoka يقول...

لا بس في خطر عالراما كده زي بالظبت ما ينفع تزود سرعة البروسيسور لكن بيبقي في خطر عالجهاز يعني نصيحه مني بلاش تجربها والله اعلم

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة

Copyright © 2012 كل يوم قصة جديدة / Template by : Urangkurai